upsidedown

lite så är det nu ja, uppochner. ena stunden på strålande humör - nästa gråtfärdig. men det tar sig. för jag är iallafall på bra humör nu.. hurray för det.

dagen har spenderats lite i skolan, sedan en sväng med mami för lite klädhandling på mega. för dom som vill veta är mega värsta lågprisvaruhuset med kläder i alla möjliga storlekar. inte paradiset direkt men jag fyndade iallafall ett par mjukisar och ett enoooormt stor basket linne jag tänkte sova i. det blir nog najs
efter det tittade min manvän kalle in. vi gjorde i princip ingenting, förutom att kolla på tv, mysa och göra toast åt honom. det var mys men efter ett tag börjar det krypa i kroppen på mig som vanligt. jag tror  inte jag vet hur man tar det lugnt och bara är längre. i vilket fall som helst så ger det mig stora självan och det känns som om mina ben skvätter åt alla håll och jag blir sådär ni vet, irriterrerad och känner mig instängd, lite som att man inte kan andas. och kalle bara tittar på mig och säger, men älskling, kom och mys mer med mig?. jag veknar för en stund innan jag åter igen hoppar upp och tjatar om att vi ska gå ut..

men guuud, vad är det för fel på mig?
tell me,

nu ikväll har jag iallafall tagit fotbad och gjort pedikyr. det duger bra för mig..

puss


Kommentarer
Postat av: Lissie

Man måste nog öva på att ta det lugnt. Det tar emot i början men övning ger färdighet. Det kommer fixa sig!



Nej, jag gillar inte våra nya smeknamn, men det glöms förhoppningsvis snart, annars måste jag lära mig hur man säger ifrån...



Söt bild också :) Kram

2009-03-05 @ 23:29:02
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0