tisdag eller något

onsdag och jag trodde det var måndag idag, fråga mig inte varför.. det mesta är lite snurrigt för mig just nu.

igår var det UF mäsa och jag ställde ut min bok. vi var där tidigt typ vid 8a så kalle hjälpte mig göra ornding min monter, den vart rätt söt, som ett litet café lixom :)  fick sålt några böcker för den delen också så jag är nöjd, mer än nöjd :)
dock var det en lång dag, var inte hemma förräns vid halv sex så det kändes att man var rätt sliten, blev en tidig kväll så att säga. nu ska jag snart bege mig till jobbet. och jag vet, jag skulle ju inte jobba så mycket men det här var lite av en nödsituation + att det inte är så länge. hm

puss på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0