Sjusovare

Godmorgon, eller säger man godeftermiddag vid den här tiden? för mig är det morgon iallafall, sitter hos kalleman och har precis gått upp, han snusar vidare som ett litet barn, så söt haha.

gårdagens var bra, först gym på friskis med marina, efter det mötte jag upp papi och syster för en fika på hells innan vi åkte till Må bra mässan dit mami kom sedan. Vi provade världens skönaste massagestol. Det var lixom som två händer som knådade hela ryggen samt vibrerade samtidigt som man fick lyssna till en sådan där hjärnskryklarröst. minus rösten som så var den lovely. synd bara att den kostar typ 30 000. hm.

efter det åkte jag hem till kalle och vi gjorde qornbitar med tacotillbehör. gosh det rekomenderas!
Nu ska jag försöka få upp den där sjusovaren. undrar varför man säger sjusovare egentligen? jag menar sju är ju inte vidare sent? hm, tåls att tänkas på!


Kommentarer
Postat av: Lissie

Jag har också funderat på det där med sjusovare, märkligt ord. Sover man till sju är man ju himla morgonpigg hehe :)Men det är väl för att vi ska ha något att fundera över...



Ha en fin vecka nu!

Förresten låter det inte så dumt att skaffa en sån där massagestol =)

2009-03-09 @ 09:53:56
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0