mysdag

Jag och mamma hade en sjukt mysig kväll igår, vi gjorde fruktsallad, drack te och satt och bara pratade hur länge som helst, sådana stunder är sjukt mycket värda för mig. jag och mamma har en rätt bra relation till varandra vilket jag är glad för. Okej visst att vi bråkar osv och hon kan reta gallfeber på mig men oftast så glömmer vi det efter tio minuter eller låtsas som ingenting och efter ett tag är allt som vanligt igen. Det är skönt att jag har den fasta punkten i mitt liv.

Idag var det först skola klockan 8a med privat ekonomi som första och sista lektion. efter det begav jag mig till friskis för lite gym, segt men skönt!  hade mina funderingar på om jag skulle skippa träningen då jag har mått illa hela helgen och på morgonen var det ännu värre, trodde nästan jag hade fått kräksjukan. men jag tog mig i kragen och faktiskt så kändes det bättre efter det. konstigt men sant. anyway,

Jag och kalle har varit tillsammans ett år idag, det känns verkligen inte som det. vi hade tänkt åka till stockholm och shoppa lite men eftersom våran ekonomi inte är vad den borde vara så åkte vi till marieberg istället och strosade lite. mucho mysi. Jag köpte världens, och jag skojar inte verkligen världens största chokladboll till honom, ungefär som en stor knuten hand, helt sjukt!

jag har haft en bra dag med världens bästa pojkvän till på köpet fick jag mig ett par mörkblåa jeans leggins från vero moda. hurray för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0