gröt i hjärnan

ungefär så kan vi ju beskriva min dag. har varit galet trött hela dagen. kanske kan bero på att jag vaknade vid fem och kunde inte somna om, så jag läste sista boken i twilight serien till halv nio. inte mig emot för den är fördjävla bra ska ni veta! kunde ha fortsatt hela dagen med för den delen, vilket inte gick för det var skola på schemat. och jag var inte taggad, vilket resulterade i en seg och nere kerstin, som dessutom glömde sin mobil i skolan. konstigt hur beroende man blir av den där makapären. helt handikappad. anyway flera koppar vaniljte och mys på soffan hos nathalie kändes det lite bättre. och efter några knäckemackor med lax och ägg på var det rätt okej.  bakade en kardemummakaka åt mor min nu på kvällen, det var hon värd. egentligen en ursäkt för att slippa plugga juridik till imorgon men det behöver ju ingen annan veta. nu ska jag gå och göra henne sällskap och prata om dagen,

hoppas ni har varit piggare mina vänner!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0