sammanbrott? 26 februari

Onsdag och det vart sammanbrott i skolan. för vad? ingenting egentligen, jag var lost som vanligt, min mentor ringer och allting brister. efter lite prat med världens bärsta tjejer så kommer mami och hämtar mig, jag somnar för en gångs skull i soffan och lyckas sova i två timmar. känns som om jag skulle kunna sova hur länge som helst. En kombination av för lite sömn, för lite mat, för mycket jobb och för mycket krav släng på en dos självhat på det så har vi mina senaste månader. har bestämt med mamma att jag måste börja äta lagad lunch igen, detta går inte. Så idag var faktiskt första gången på typ? ja vad, hur många månader som helst jag åt lunch. bra åt mig tycker jag. även om min hjärna skriker elefant va.
fick reda på att de varit oroliga i skolan och jag visste inte att det syntes så tydligt. men tydligen. jag vill ha paus nu, måste ha paus för att orka.

idag var jag även för första gången hos skolkuratorn och hon var riktigt bra, kom därifrån i tårar. något jag verkar ha väldigt lätt för att ta till just nu. Hon sa att hon skulle vilja sjukskriva mig, även om hon inte tänker göra det. det känns läskit, jag är ju så ung.. men hon var riktigt bra att få prata med. efteråt var jag helt slut så somnade på en gång i typ två timmar, ni förstår inte vilken underbar känsla av att få sova, jag skulle vilja sova i tusen år om jag så fick.

jag märker att min kropp har tagit skada av hur jag har behandlat den,  jag vet inte om det beror på mensen eller min kosthållning som har varit åt helvete, jag hoppas bara det blir bättre nu.

ja, klart det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0