sälen - 16 februari

                                   

tji på mig, nu var det verkligen ett tag sen. men som jag har påpekat ett visst antal gånger så har det en tendens till att bli så.  vad jag har haft för mig på sistone? jobbjobbjobb och ännu mera jobb kanske kan beskriva mina senaste veckor rätt bra, men jag klagar inte, för trots allt så tycker jag om det. därimellan har jag klämt in skola (läs pyttelite) vänner, träning och kallemannen. 

allt detta vart - lite för jobbigt för mig på slutet, minst sagt så efter några dagar med big ångest och äckelkänslor tog jag i fredags mod till mig och pratade med min lärare om allting. Hon var så snäll och det slutade med att vi båda satt och grät. sedan kontaktade hon skolkuratorn eftersom jag slutat att prata med någon. Hoppas att det hjälper bara. Jag vet att veckan innan mens alltid är oerhört jobbig, kan väl även bero på att det inte är min egna utan genom p-piller också iof.  men jag kan inte låta bli att tycka att jag är tjockast, fulast och äckligast i hela världen. så mycket för självkänslan va! och mina vänner tröstar, säger att jag är ju så smal så. men vafan varför kan inte jag se det då? varför kan jag bara se fettfettfett? och varför känner jag mig fetast i världen och bara jämför.
 Inte blir det lättare av cravings på kvällen, och ni vet man försöker stå emot, inte ta, inte äta. mens en vissa dagar, som på helgerna t ex då bara poff. jag ska bara äta en bit, som blir till två som blir till en för mycket lixom. Fast jag och mamma pratade om det igår, och kom fram till att det är nog för att jag inte äter på dagarna och då blir jag hungrig på kvällen, låter logiskt. nu känner jag att det här inlägget bara blir jätte rörigt. men jag behövde bara bena ut lite för mig själv,

anyway, just nu är jag i sälen med familjen, dom åkte i fredags men jag ville fira alla <3 med kalle så jag tog tåget i söndags. ALDRIG mer, sex timmar på ett tåg, aj min rumpa!  men jag kom fram till slut och idag har vi vart åkt längdskidor. riktigt skönt vill jag lova!

puss på er och hoppas ni har ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0