hoppsan kerstin, 2 februari

jag VET. jag är verkligen urdålig på att upptadera. iof händer det väl inte något sådär jääätte spännande i mitt liv för tillfället haha! Har spenderat senaste dagarna med kalle, plugg och träning.
Helgen var awsome! började med förfest i krämarhusen. lite rock star osv. riktigt kul! sedan vidare mot klaras, och här var jag och N rätt så lulliga rloveedan. och värre blev det med en shot där inne, sedan var vi vilda hela kvällen! Lördagen tillbringades bakfull med kalle och axel och sedan bio, valkyria. den var riktigt bra faktiskt! om man nu gillar krigsfilmer vill säga.. igår var det jobb, sedan mös jag hemma lite och pluggade innan kalle kom och sussade här. fast fy farao, mina sömnproblem tycks inte vilja gå över. just nu tar jag alvedon innan jag ska sova för att kunna somna ens en gång, jag vet att det kanske inte är det bästa men jag kan verkligen inte sova annars, helt sjuk!  anyway, dagen har tillbringats i skolan och sedan skolkade jag sista lektionen och drog på ett pass på friskis istället. busigt kerstin! det kändes välbehövligt iallafall!

nu ska jag fortsätta plugga, eller något hoho ;D

love


Kommentarer
Postat av: Lissie

Låter väl som det händer en hel del hos dig. Och du, det är ingen plikt att blogga, det är helt upp till dig hur mkt du uppdaterar.



Känner igen det där med sömnproblem, det är såå jobbigt. Vad gör man liksom? Kommer du på något bra så tipsa mig gärna. Kram

2009-02-02 @ 23:37:27
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0