home sweet home. 19 januari

hemkommen efter sälen igår. Borta bra men hemma bäst ändå på något sätt. Dock var det skönt att komma bort ett tag, åka längdskidor och snowboard och bara vara. fast det känns i kroppen nu vill jag lova. har använt muskler jag inte ens visste jag hade haha.

idag stog jobb på listan, och jag som trodde jag började elva befann mig på jobbet en tio i, fick mig en smärre schock när chefen frågade mig var jag gjorde där. jahaja, var det klockan två. så jag styrde snällt om kosan och åkte hem och sov hos min kalleman ett tag istället. mycket mysigt, me like!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner, som talar mig tillrätta när jag tänker fel och får mig att tänka i nya banor igen. Jag är nere i en svacka just nu där jag inte kan se klart. allt jag ser är fettfettfett och om jag fick bestämma skulle jag vilja gräva ner mig i sängen till sommaren. men min käraste vän förklarade ett och annat för mig idag. Jag litar på henne och hoppas att det stämmer.

nu ska jag mysa med min misse och fundera över världens alla bekymmer,


                                                                                    jag bjuder på en sälen bild^^,

Kommentarer
Postat av: Lissie

Så är det alltid när man gör något ovant, t ex åker skidor. Man upptäcker nya muskler :) Fast det är rätt skönt med lite träningsvärk också.



Ta vara på vännerna. Du har så rätt så, de är guld värda om de är riktiga vänner. Ibland är det inte så lätt att hitta dom liksom...



Ha en bra helg nu, kramar!

2009-02-20 @ 09:45:09
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: Umma

Haha, oj var det inte surt att komma till jobbet så pass mycket för tidigt? Hade surat ur totalt.



Nokia 3310 måste vara en av de bästa mobilerna som gjorts ju! Håller i all evighet så din morsa kan vara kass på teknik livet ut typ ;)

2009-02-20 @ 20:22:08
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Visst är det trevligt med gamla burkar? Och jag ÄLSKAR också gammalt porslin. Du skulle se mina köksskåp då, där finns en hel del skatter! :) Har du någon favorit bland äldre porslin?



Numer gör ju mobiltelefonstillverkarna sämre telefoner just för att de inte SKA hålla så länge. Det innebär ju att folk behöver köpa ny mobil sisådär vartannat år = Mer pengar...



Ha en fin lördag. Dags för mig att yoga lite!

2009-02-21 @ 10:58:35
URL: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0