friday night - 6 februari

Fredag och min lediga helg med planerad utgång förvandlades snabbt igår morse till jobbar helg med no freetime. idag var det skola, sen hoppade jag någon lektion för jobbet på scandic, kom hem vid 6 och mös med räkor och makrill med mor und far. det var mys faktiskt. ska på akupunktur imorgonbitti innan jobbet så jag sa tack men nej tack till nathalie och satin. fyfarao vad jag kände mig tråkig men det är inte lönt att komma trött och bakfull dit. så min kväll har tillbringats i min ensamhet framför lets dance, lite druvor och torkad frukt. och det har faktiskt varit skönt, kalla mig asocial eller något, men behövde lite ensam tid tror jag. höh

lördag och söndag betyder också jobb på scandic så nu vet ni min oerhört roliga helg, naat!  får hoppas på lite tid med kalleman iallafall, då har det alltid en tedens till att bli bra.
snart har vi elva månader, och han är nog bland det bästa som hänt mig. Jag vet att alla gör slut hit och dit och inte tror på ungdomskärlek håller hela livet. och även om det gör mig lite rädd att jag hoppas så är det just vad jag gör. hoppas att det kanske blir vi. att planerna om att flytta ihop så småningom inte bara stannar där. för någonstans känner jag att honom, honom skulle jag kunna dela mitt liv med!
min mamma och pappa träffades när mamma var i min ålder och har varit tillsammans sedan dess. de är 61 och 56 nu. det tycker jag ändå är rätt bra gjort. och vet ni vad? de verkar fortfarande vara sådär nykära ibland. och jag tycker att det är så mirakalöst underbart, att det trots allt, bland alla skilsmässor och breakup ändå finns några som vet hur man håller förälskelsen i liv. det kallar jag verkligen kärlek!




Kommentarer
Postat av: Lissie

Vad härligt att höra! Man måste ju ändå tro på att det går att hålla ihop, annars känns det bara så ledsamt. Hoppas helgen blev trevlig. Kramar!

2009-02-08 @ 11:21:58
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0