coolaste katten i stan? - 4 februari

jag säger bara ett ord, blä! jag tror jag håller på att bli sjuk och det känns kanske inte riktigt sådär va.är så trött i kroppen att den värker, tidig kväll för mig, ja tack! får se om min man vill komma och dela täcke med mig, det skulle ju vara mysigt känner jag. men bortsett från min lilla sjukdom är det rätt tiptop! har dock råkat shoppa upp mitt studiebidrag redan på diverse supernajs kläder, så nu är jag coolaste katten i stan som min syster brukar säga. haha nej okej, kanske inte men nöjd är jag iallafall! spontan sov hos nat inatt, och vad tror ni hennes katt gör mitt i natten! spyr! på alla kläder! mmmmm mumma på den va. nätack! men det gick bra ändå, vi torka lite och somna så sött om igen :)

känner att jag kanske har lite bloggtorka när jag börjar skriva om min väns kattkräk. gud, tänk om jag kommer bli en sådan där tråkig gammal hagga med tusen katter när jag blir gammal som inte kan prata om
 något annat än om missan, majsan och nisse eller vad katter hos tanter nu kan tänkas heta. hua!

iallafall, jag har fått mitt vanliga damputbrott på päronen, gråtit dagliga skvätten och skrattat sönder. helt som det ska vara med andra ord!

nu ska jag ringa min kalleman och fortsätta med min kokbok, som inte är världens lättaste jobb direkt.

tjillevippen va

love


Kommentarer
Postat av: Lissie

Usch, jag skulle bli riktigt arg på den katten! Men man får ta allt med en nypa salt!



Du får ta och krya på dig, det är inget vidare att vara sjuk.. men ändå lite skönt för man kan slöa utan att få dåligt samvete.

Hoppas du får en fin kväll ändå. Kramar

2009-02-04 @ 22:07:49
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0