Tisdag

ibland när man vaknar känner man att det lixom är lika bra att  dra täcket över huvudet, vända på sig och fortsätta sova. men icke. jag har för mycket samvete för sådant. Så eftersom djävulen på axeln så vänligt påpekade att jag har ett feting prov idag i ekonomi jag inte har pluggat till, ska få mens idag + har sovit lite för lite skönhetstimmar för att kunna fungera normalt,  var det väldigt frestande. men nej, min skolplikt vann och det var bara att pallra sig upp, ta på sig sina finaste strumbyxor och pallra sig iväg till en överfull buss. men hey, egentligen ska jag nog inte klaga. egentligen tycker jag faktiskt om min skola rätt bra, vi varvar mellan pyssel och plugg var fjärde vecka, lärarna är super, klassen är helt okej + att majoriteten mest är killar så. hihi.  men iallfall, provet gick åt helvete eftersom jag inte hade pluggat, mensverken började göra sig påmind och det kändes som att jag hade ätit ett kilo sura citroner, ungefär så glad såg jag ut.
anyway åkte jag hem till boyfriend sen, vi kika lite tv och vips, så sov båda två. det gjorde min kväll, bra är han.
nu har jag precis ätit yoghurt, vilket jag typ lever på för tillfället, och ska väl snart ta och mysa lite med min läxhög, innan desperate housewifes börjar, för då kommer jag ändå inte kunna göra något iallafall hihi <3

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0