Tisdag

min tisdag började med ett frukost möte på satin där vi bestämde lite inför nästa fredag. omg jag är för nervös, tänk om allt blir fel och ingen kommer. haha fail på den! anyway, sen var det lite skola och efter det åkte jag hem till syster för lite chaimassage, tror jag iallafall att det hette haha. det var så himla välbehövligt, hon är bra hon, systra mi.  något som var mindre kul var ju att när jag hade gått av bussen och den ska köra förbi mig, kör den rakt i en vattenpöl och hej, där fick jag min dusch! mysigt värre.

Imorgon ska jag fotograferas för en bröllopstidning som jag dock inte kan komma på vad den heter, men vi ska iallafall ha white nights brudklänningar osv, hoppas det blir bra bara!  lite nervös är jag väl ska jag erkänna, har aldrig varit modell tidigare så. 

men weell, nu väntas plugg, för ovanlighetens skull. eller kanske inte. men nästa vecka blir bättre då vi har karaktärsämnen, välbehövligt!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0