Onsdag

onsdagen förflöt på bra utan någre större incidenter, skulle ju ha varit brudmodell idag men då tidningen och white night, de som har hand om klänningarna hade lite oenade åsikter om vilka klänningar som skulle användas så sköts det fram. inte så mycket att göra åt.
istället drog jag en väldigt snabbis på stan med nathalie och sedan följde jag med mor min till morfar för lite te surplande och sedan vidare till farmor. min farmor är typ 97 bast, dement och minns inte alltför mycket, ibland tror hon att hon fortfarande går i skolan, idag t ex var hon tydligen gift med min pappa haha. ja så ni kanske förstår att hon inte direkt kände igen mig. speciellt inte eftersom att det var flera månader sedan jag var där sist. hon hade blivit så liten och tunn så det var inte klokt. jag fick mata henne med, det är en liten annorlunda känsla att behöva mata sin farmor som man inte riktigt kan sätta fingret på,

anyway, jag und mor gick och tittade lite på krämarn, hitta finfin liten klänning till nästa fredag, me like! :) 
sedan vart det hem för some gulashsope och nu väntas bakning och pluggish. äntligen torsdag imorgon = inga mer prov. <3

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0