Måndag

just nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska slå lite närmare fyra så att jag kan bege mig till jobbet. jag har börjat ett nuytt jobb på ett café, Terazza. det verkar super, och ikväll ska jag få lära mig att stänga. så vi får väl hoppas på det bästa. att jag är sådär måndagsseg och trött kanske inte gör saken till det bättre men hoppas att jag blir piggare när jag väl är där.

förövrigt så är det min artonårsdag om precis en vecka. det känns bra, ska bli skönt att äntligen kunna få följa med ut på krogen när vännerna går. den sista terminen har jag bokat upp mig på sjukt mycket jobb och umgåtts med kalle, eftersom alla andra är ute på krogen och har sig. J är dessutom the man och har bokat satin till mig på fredagen, så det blir kalas på övervåningen där, lite bål, massa fina peoples osv. hoppas verkligen att det blir bra och att folk kommer bara. känns som att det är lite i sista minuten kanske men det brukar ordna sig, får skynda mig att bjuda alla bara, kul ifall det är tio pers lixom, pinsamheten på den hoh,

anyway, jobbet kallar.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0