Tisdag

Oj hoppsan, been a while!  har haft fullt upp, skolan jobb, vänner och pojkvän och därimellan fyllt 18.
men nu är jag tillbaka! :)

just nu har jag tusen tankar som florerar runt i mitt lilla huvud och det känns som om det ska sprängas vilken minut som hellst. det förvånar mig att det inte har vuxit, för i den här takten som skuklle det lika gärna kunna ha varit stort som, jajag vet inte vad, för stort!

anyway, 18 år har hunnits fyllas, vilket var najs! det vart krogen och släktkalas för ehla slanten, jag gillart riktigt bra!
idag tog jag mig en välbehövd och lång sovmorgon och snart ska mami skjutsa mig till skolan där jag ska, eh ja egentligen inte göra någonting haha. skicka lite saker bara och sedan bär det av till risbergska för aerobics! hur nu det ska gå för jag har världen pain i baksmalbena efter igår. hua! haha

nä, dags att borsta tänderna!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0