sleepyheads, 16 december

sov hos kalle inatt, vilket var mys as usually. dock skulle han till skolan halv elva och jag som inte har lektion förrän halv tre tänke, men hey vad bra då hinner jag baka klart mammas julklappar. så jag bokade köket och allting. min mor älskar nämligen biscotti så jag tänkte baka en massa olika biscottis åt henne och ge i en korg. lite lillgammalt men hey, billigt iaf :) anyway. tror ni att det blev så eller? neeeej, när klockan ringde tjugo över nio var mannen intill min så trött, så vi somnade om och vaknade vid 12. bra! så han skyndade till skolan och jag hemmåt. har just ätit lite frukost och måste göra mig iordning nu om jag ska hinna till ivvalet. bakandet blev det inget med, det får väl bli ikväll istället då.

förövrigt har jag och kalle nio månader idag, herregud vad fort det har gått! känns som om det bara var någon månad sen. <3




nu vankas lite skönhetsfix
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0