lateer

gud, den har dan har verkligen gått fort! halv tre infann jag mig hos C för akupunktur, vilke tvar mer än välbehövligt!  käner mig helt annorlunda nu, gick ut på en promenad när´jag kom hem och nu hamnade jag här, ska snart ta tag i mitt rum för det ser ut som ett himla bombnedslag kan jag meddela. dessutom måste jag köpa en julklapp åt kalles mamma, och jag vet inte vad. vad ger mkan svärmor lixom? haha

när jag var på akupunkturen frågade C mig en del olika frågor, bla. om jag var lycklig. och ja, är jag lycklig? jag vet faktiskt inte, har nog inte reflekterat över det förut. men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte varit glad på sistone, allt har känns jobbigt, och helst har jag nog viljat vara för mig själv - vilket är helt tvärtemot mig egentligen.. men jag ska försöka jobba på det nu, att må bra.. och efter hans behandling känns det faktiskt mycketmycket bättre, var länge sen jag kände såhär, och det känns så himla bra! :)

och jag kom nyss på att idag är det ju fjärde advent vilket jag knappt kan fatta och julafton om enbart tre dagar, det har gått så himla otroligt snabbt så det är inte sant, och sen efter jullovet går vi våran sista termin innnan studenten, halleluja! ;D





Julafton för x antal år sen :)


 

Kommentarer
Postat av: Lissie

hej, tack för kommentaren på min blogg.

Vad skönt att du mår bättre, är det bra med din storasyster också? Läskig sjukdom är det i alla fall ... fick du hjälp för att komma ur det? Starkt jobbat, hur som helst. Känns bra att veta att det finns hopp. Kramar!

2008-12-22 @ 22:09:32
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0