going faster then a rolling coaster

lite upptadering vore kanske på sin plats ja!
julaftonsmorgon firades jämter min prins i nora, vi tog en lång och välbehövlig sovmorgon, innan jag tog bussen hem för fika och kalleanka hos farmor. kalle och jag bytte våra julklappar på kvällen förem, fick en superfin blommig dunjacka jag kollat på hur länge som helst, han kan han :) sedan fick jag jätte fint halsband och tröja utav hans mamma. för söt :)
anyway, efter farmor, som knappt visste vilka vi var, hon är 97 år och dement så ganska förståligt, åkte vi vidare ut mot vårat torp med farbror onkel som vi alltid kallat honom, fråga mig inte varför haha. där åt vi lite och delade ut julklapparna, helt perfekt!  fick dock i mig lite för mycket ur chokladasken sen kände min mage som är laktosintolerant men hej, är det jul så är det :)

gårdagen var bara allmänt seg, med brunch, promenad, mys, fruktsallad och arn. sedan åkte jag till nat och tillbringade min natt där, och idag har jag bara jobbat så är hyfsat slut nu.. kvällen får bli en överraskning än så länge, kalle och nathalie kommer sen så det visar sig väl vad som händer :)


och jag är förvirrad, konstant. mitt stora svarta moln vill inte flytta på sig, vad än alla andra säger, och jag själv för den delen. känslan sitter kvar och likaså spegelbilden.. jag hörde en gång att speglar visar inte hur man ser ut. utan vad man känner. jag vet inte om det stämmer eller inte. bara att jag vill sluta tänka, analysera och bara få vara. tack!

hoppas ni haft en awsome helg anyway!

love
  



lite såhär känns allt just nu, suddigt!

Kommentarer
Postat av: lissie

Låter som en mysig jul ändå. Och livet klarnar nog :)

God fortsättning!

2008-12-27 @ 12:31:11
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0