ffffredag, 19 december

första jullovsmorgonen började med ett uppvaknade brevid min prins idag, halv 8a, hyfsat mycket förtidigt enligt min åsikt men vill man vara fin får man lida pin då jag skulle klippa mig klockan nio och mannen gå på förhör.
efter det var det egentligen tänkt att jag skulle på zonterapi. men icke! jag är välldens klant och tar fel på tiden så jag kommer försent en halvtimma, bra kerstin,! ganska mycket typsikt mig då jag ofta lyckas göra så. anyway jag bastade lite och sedan blev det till att göra stan med m och n, mysi.

nu är jag hemfaren och ska snart klä granen hihi.

gårdagen var mys den med, först möte, sedan stan med mami, sen gym med marina och elin och sedan kvalificerad tid med nathalie, ni vet. knäckemackor med ägg, te, skitsnack, film och nattbad., det kallar jag duga det!

men nu ska jag pyssla lite :) 

love


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0