en promenad senare

kul att när man suttit på en överfull buss kommer till skolan och upptäcker att ingen, verkligen ingen är där. halleluja. och jag som skulle ha redovisning. kul att folk meddelar saker till mig. verkligen! anyway, jag vart inte ledsen för det utan bestämde mig för att ta en powerwalk hem. så nu, efter ca a timme och trekvarts knatande är jag hemma i värmen igen, har nyss ätit lite yoghurt och dricker te med syster. det är kvalité på det med vill jag lova.



dhaní

förövrigt -  här är marinas lillebror Dhani aka glassätarn. för söt!
nu ska jag vara lite social, love 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hurtbulle du är kerstin :)

2008-12-15 @ 20:10:52
URL: http://annispannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0