blecksvart morgon 15 december

klockan är 07.10, et är blecksvart ute och jag är uppe, bussen går om 15 min till  mitt iv val, som är aerobics. känns hyfsat hurtigt utav mig haha. jag ska ha redovisning på några block så jag hoppas det går br, då jag som vanligt är sämst efter att ha skjutit upp det i evigheter gjorde kombinationen igårnatt. men hey, så svårt är det väl ändå inte. 

stockholm var förövrigt guld! dhani, marinas lillebror på 1½ var ursöt och utöver det shoppade jag för waay to much mony. men det kan det faktiskt vara värt tänker jag. dock hade vi ju inte överdrivet mycket tur med hemresan, vi skulle ta bussen hem klockan fem. icke! den missade vi med några minuter. men okej, tänkte vi. då tar vi tio över fem tåget hem. icke. det missade vi också med en minut. så det slutade med att vi fick vänta på tågstationen i två timmar till sju. fast det var lugnt egentligen. vi tog oss varsin kaffe och te. målade naglarna och strosade runt lite. köpte lite färdkost bestående av naturgodis, frukt och macka.  det var smaskens månitro.

nää, nu ska jag iväg till bussen och ivvalet så jag får röra på fläsket lite, lägger upp lite bilder sen!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0