bakdag

idag har varit en riktig bakdag. efter ivvalet, som gick bra för den som ville veta, vi såg på tomten är far till alla barn, klockren film! och så fick vi reda på betygen. VG, vilket är helt okej eftersom min frånvaro vart lite si och så dom senaste veckorna, har verkligen inte orkat eller haft energi. gosh. anyway. när jag kom hem vart det till att göra mandelbiscotti och chokladbiscotti. kanske kan lägga upp recepten senare. jag tror de vart bra iallafall :) så de har jag paketerat i strutar åt mamma, ska göra tryfflar senare också tänkte jag men det orkade jag inte idag hoh. sen nu har jag gjort en chili och räkpaj som vi ska mumsa snart. jag ska ha med den i min kokbok, och det kan ju vara bra att veta hur rätterna smakar innan jag lägger till dom haha ;) sen kanske kalleman kommer och sover här, det visar sig :)

nu ska jag iaf fortsätta lite här :)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0